sistem tavsiyeleri

  1. S

    Çözüldü Sistem Tavsiye

    Merhabalar, işleriniz rast gelsin. Kardeşim Yüksekovada asker, 5 gün sonra teskere alacak. Uzun süredir istediği ancak imkanlar elvermediginden herhangi bir girisimde bulunamadigimiz tesisat icin kollari sivadim. Ancak konu hakkinda yeterli bilgi ve donanima sahip olamadigim icin yardimlariniza...
  2. gürhan

    Çözüldü amfi arıyorum

    hayırlı akşamlar morel tempo ultra 602 120 rms ve alpine sbg 844 br subwoofer 120 rms için ne tavsiye edersiniz acaba amfi olarak. çok yüksek ses istemiyorum enstrmnları ayrı ayrı duyacağım berrak kaliteli ve tonlamalı uzun dinlemelerde kafa şişirmeyecek kaliteli ses asıl hedefim
  3. siwaslii

    Çözüldü 1500-2000 tl arası 2009 era ıcın sıstem tavsıyesı

    sa. arkadaslar 2009 accent eram var 2000tl ye kadar sıstem onerılerınıze acıgım bu konularla cok alakadar degıldım artık olacam cok bı bılgım yok net temız her sesı tonu alacılecegım bırsey olsun ıstıyorum mıdrange mıdbass component hoparlor mıd takımı 2 yollu 3 yollu falan bı anda okuyunca ne...
  4. divx44

    Çözüldü Sistem tavsiyesi

    Merhaba sayın abilerim nasılsınız iyisiniz inşallah Elimde audison apk 165 var Vibe 16 cm midrange var vibe dome tweeter var Abimin aracına apkleri taksam daha üst ne önerirsiniz Veya yine midrange tweeter takımı alsam ses kalitesi artarmı yada ne yapabilirim Yada hiç oynama ona bi hertz...
  5. E

    Çözüldü Pioneer ovalmi yoksa midrange mi ??

    Selamın aleyküm değerli forum üyeleri aranıza yeni katıldım ve ses sistemleri konusunda. Bilgili ve ilgili dostların tavsiyelerini bekliyorum.Kendime orta seviye bi müzik sistemi kurmak istiyorum ama bu konuda ne almam gerektiği konusunda kararsızım Jameson 2500w anfim ve pıoneer şampiyon serisi...
  6. Enes5834

    Çözüldü Tecrübeli abilerim kardeşlerim bakabilirim.

    Aracim 2012 TDI polo . 5 yıldır arabama ses sistemi kurmak istiyordum işten gucten nasip olmadı pekte anlamıyorum genel bilgiler dışında . Bir kaç satıcı ile görüştüm bu sistemi tavsiye ettiler sizin de değerli görüşlerinizi almak istiyorum nacizane. Reis marka iki çift 20 cm midrange 175 rms...
  7. G

    Çözüldü Farkli görüşler e ihtiyaç

    Merhabalar. Ana unite Pioneer 80ub önde 1 takim 13cm groundzero comp. Arkada Pioneer 6965v2 hoparlör sub olarak ta Sony xplod 1800w bunları besleyen 4kanal soundmax 2600w ampi. Araç Tofaş . Şimdi bunları böyle yazınca ne kadar da acele etmişim ve araştırmadan almışım diye iç çekiyorum,neyse...
  8. MDeniz

    Satış İptal Alım İptal

    Son adım olarak şimdilik bunları arıyorum. ne olur ne biter bilemiyorum. danışacağım dost sayısı sınırlı o yüzden size yazıyorum. sistemde sub eksiğim kaldı. focal kx27 yi sattıktan sonra. onun yerine bütçe olarak daha makul seviyelerde , az daha güçlü, az daha hissedilir ne bileyim inşallah ne...
  9. M

    Çözüldü BMW E90 ses sistemi tavsiyelerinizi alabilir miyim?

    Arkadaslar e90 kasa 320i arabam var. Uzun yillar binmeyi planliyorum ancak standart ses sistemi hic hosuma gitmiyor. Aracimda hifi opsiyonu var, logic7 degil ancak koltuk alti subwooferlar, 4” midler ve koselerde tweeterlar ayrica arkada da birer 4” hoparlor var. Amfisi de var sanirim...
Üst